מכונת אספרסו מקצועית

מכונות אספרסו ידעו התפתחות מרשימה בשנים האחרונות. מחד, חלה צמיחה משמעותית במודעות הצרכנים הישראלים לאיכות הקפה, ואיתה הביקוש. מאידך, חלה התפתחות טכנולוגית מהירה. בעקבות כך, נוצרה עליה ביצור וקמו משווקים רבים בתחום הקפה. מכונת אספרסו מקצועית וגם מכונת אספרסו עם מקציף בין אם אוטומטית, בין אם ידנית, הפכה להיות שם דבר בכל משרד שמכבד את עצמו וכמעט בכל בית. אנשים שנחשפו לטעמו הנפלא של אספרו איכותי, כבר לא מעוניינים להתפשר. מכונות אספרסו ו/או מכונות קפה בכלל משתכללות כל הזמן ואנו זוכים לקבל קפה ארומטי ומשובח בכל לגימה. תחילה, מכונת אספרסו מקצועית הביאה מהפכה בתחום טעמי הקפה בעסקים. בעקבות כך גם בבית וכיום ניתן לרכוש מכונת אספרסו מקצועית לבית ברמה גבוהה מאוד. בנוסף, לאוהבי הקפה עם החלב, מוצעת  מכונת אספרסו עם מקציף חלב. הכל בהישג יד ובמחירים נוחים.

אל תתפשרו על הקפה שלכם

אין מי שלא היה רוצה שבביתו או בעסק שלו תעמוד מכונת אספרסו מקצועית, בעיצוב מרהיב, עם תכונות מתקדמות וכמובן קפה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כבר למעלה ממאה שנה מתרחשת מהפכה של ממש בתחום מכונות הקפה והיד עוד נטויה. הביקוש למכונות אספרסו ומכונות קפה גם האוטומטיות וגם הידניות, רק הולך וגדל. כשמתעמקים בתחום זה, ניתן לגלות כי  יש היצע גדול מאוד של מותגים ודגמים. אין כל סיבה להתפשר על הקפה שלכם, ניתן לרכוש מכונת אספרסו מקצועית למשרד, מכונת אספרסו מקצועית לבית או מכונת אספרסו עם מקציף במחירי מבצע עם פריסת תשלומים נוחה ביותר.

הכירו את קאווס

קאווס היא חברה שמייבאת ומשווקת מכונות אספרסו, ביניהן מכונת אספרסו עם מקציף חלב, פולי קפה בטעמים ייחודיים, קפסולות קפה, קפה טחון מאיטליה וכל מה שקשור בקפה כבר למעלה מ-20 שנה. אצלנו תמצאו מבצעים חמים של מותגים המובילים בשוק הקפה העולמי. אם מאסתם בטעמו הבינוני של קפה ששתיתם עד כה ומתחשק לכם להתעורר בכל בוקר עם ריח ארומה משכר של קפה טרי ואיכותי, אנו מזמינים אתכם לצלול איתנו לעולם חדש של טעמים וניחוחות. נשמח לייעץ ולסייע לכם לעשות את הבחירה המדויקת עבורכם, ולהעניק מענה ראוי לכל צורך ולכל טעם. אז פנו מקום על השיש, המכונה שלכם בדרך אליכם!

 

לקניית מכונת אספרסו מקצועית לחצו כאן 

מתלבטים איזה קפה לבחור?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי! רק אל תשכחו להרתיח את המים!

הבלוג שלנו

coffee, cafe, machine

מכונות קפה מקצועיות

espresso, machine, coffee

מכונות קפה טוחנות

coffee, coffee cup, porcelain

מכונות קפה ביתיות

coffee, coffee beans, roasted

פולי קפה

beverage, cappuccino, coffee

קפה טחון

קפסולות

עגלת קניות
There are no products in the cart!
המשך בקניה
0