קפסולות למכונות קפה לשוטרים

על רכישת קפסולות למכונות קפה לשוטרים

ישנם מגזרים מסוימים בהם צריכת קפה, היא חלק מהעבודה היומית, בין היתר בקרב כוחות הביטחון וניתן למצוא מבצעים ייעודים, למשל על קפסולות למכונות קפה לשוטרים וסוהרים. בתחנות משטרה רבים ניתן כיום, למצוא מכונות קפה איכותיות, שמאפשרות לצוותי השיטור, ליהנות מקפה איכותי בהכנה מהירה, לשתייה במשרד או לחילופין, לקחת לסיורים הניידים בשטח במהלך המשמרות.

שמירה בתנאים מיטביים

גם בתחנות משטרה, על מנת ליהנות מקפה איכותי, מומלץ לשמור את הקפסולות או את פולי הקפה, במקום קריר ואטום. אמנם ברכישת קפסולות למכונות קפה לשוטרים, לא מתאפשר להזמין כמות קטנה בהתאם לרמת הצריכה, אך את המאגר ניתן לשמור בתנאים אופטימליים. חשוב להרחיק את תערובות הקפה, ממקורות חום ולעשות בהם שימוש, בהתאם לתאריכי התפוגה שהיצרנים מציינים על המוצרים.

קפסולות איטליאן קופי אינטנס

כאשר מדובר על Essse caffe קפסולות קרנות השוטרים אף מוצעות במקומות רבים בהנחות ובמבצעים מיוחדים, למי שרוכש עם כרטיס המועדון. בקרב כוחות הביטחון והמשטרה ניתן לראות שימוש, עם מגוון סוגים של קפסולות למכונות קפה לשוטרים בדומה לציבור הרחב ובדגש על תערובות, שנחשבות חזקות יחסית. בין היתר ניתן לציין את השימוש הנפוץ, בקפסולות איטליאן קופי אינטנס. קפסולות אלו מכילות תערובות ייחודית, המורכבת מ- 70% פולי ערביקה ו-30% רובוסטה. תערובת זו של קפסולות למכונות קפה לשוטרים מוגדרת כבעלת עוצמה 9 מ-10. הדבר מספק קפה עוצמתי במיוחד, שיכול לסייע לכל שוטר סיור, להישאר ערני גם לאורך משמרות הלילה. תערובת איטליאן קופי אינטנס נחשב לקפה ארומתי וחזק המתאפיין בקרמה עשירה, לצד רמיזות טעם של פטל, שוקולד ואגוזי לוז ברקע.

קפסולות איטליאן קופי ריסטרטו

בגלל הפופולריות הנרחבת של Essse caffe קפסולות קרנות השוטרים מוצעות במבצעים ייעודים ובהנחות מיוחדות. תערובות פופולרית נוספת בקרב חובבי קפה חזק, ניתן למצוא בקפסולות איטליאן קופי ריסטרטו. התעורבת מורכבת מ-20% פולי ערביקה ו-80% פולי רובוסטה, כאשר רמת העוצמה של תערובות זו היא 10 מ10, כלומר קפה חזק במיוחד. מביני עניין טוענים כי בתערובת זו, ניתן להבחין ברמיזות טעם של שוקולד מריר, לצד סיומת אגוזית עדינה. עוד ניתן לציין, את הקפסולות Esse MAESTOSO המתאפיינות בטעם קרמי וחלק עם בארומה עשירה וטעם מתמשך. תערובת זו עשירה בקרמה ומאוזנת היטב, מבחינת המרירות והמתיקות של התערובת. הקפסולות מייצרות קפה עשיר, עם רמיזות טעם שוקולדיים וגווני וניל, לצד תבלינים נוספים.

קפסולות למכונות קפה לשוטרים ממשווק מקומי מוכר

אם אתם מחפשים לרכוש במחיר משתלם, קפסולות למכונות קפה לשוטרים הגעתם לאתר הנכון. קוואס קפה משווקת מגוון מוצרי קפה שונים מרחבי העולם, כולל קפסולות Esse INFINITO מאיטליה. לקפסולות אלו טעם אינטנסיבי ומתמשך, הנוצר מתערובת מדויקת של קפה ערביקה ורובוסטה בכל קפסולה. כוס קפה מסוג זה יספק, חווית קפה מעודנת עם טעם איכותי, המתמשך באופן הרמוני. אתם מוזמנים ליצור קשר כאן באתר או בטלפון, עם אנשי המקצוע של קוואס קפה עם כל שאלה

מתלבטים איזה קפה לבחור?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי! רק אל תשכחו להרתיח את המים!

הבלוג שלנו

coffee, cafe, machine

מכונות קפה מקצועיות

espresso, machine, coffee

מכונות קפה טוחנות

coffee, coffee cup, porcelain

מכונות קפה ביתיות

coffee, coffee beans, roasted

פולי קפה

beverage, cappuccino, coffee

קפה טחון

קפסולות

עגלת קניות
There are no products in the cart!
המשך בקניה
0