מכונת אספרסו נספרסו

הייחודיות של מכונת אספרסו נספרסו

לחברת נספרסו מגוון רחב של מכונות קפה, המכונות מיוצרות עי’ החברה השוויצרית Eugster / Frismag, אחת מיצרני הקפה הגדולות בעולם שמייצרות לעוד חברות מלבד נספרסו ורק מרחיבות את הקו עם הזמן. המכונות שפותחו עי’ נספרסו עובדות באמצעות לחץ גבוה מאוד (בר 19), וזה למעשה עפי’ דברי החברה שומר על ארומה של קפה טרי ואיכותי מאוד. הקפה נעשה באמצעות לחיצת כפתור ולא דורש מאמץ רב מידי, מלבד תחזוקה שוטפת של מכונת אספרסו נספרסו שנמצאת אצל הלקוח. מכונות הנספרסו מוצעות במגוון גדלים, צבעים ועיצובים. המכונות מגיעות במחירים שונים ויש מכונות שמיועדות להכנת אספרסו בלבד, מכונות עם מקציף חלב מובנה (כמו לטיסימה + ). הייחודיות של מכונת אספרסו נספרסו הינה שניתן לבחור אותה בכמה דגמים, עם מקציף נפרד או מובנה או לחלופין להתאימה לגודל המטבח בעיצוב ייחודי שתוכלו לבחור. 

מכונת קפה אוטומטית

קיימות מגוון רחב של מכונות בייחוד על מכונת קפה אוטומטית שמתאימה ללקוחות עיסקיים ומפעלים גדולים שמחזיקים הרבה עובדים ששותים קפה במהלך כל היום.  מכונת קפה אוטומטית הינה מכונה משוכללת וגדולה שמייצרת משקאות קפה איכותיים בלחיצת כפתור, בפעולה פשוטה מאוד. פולי הקפה טריים ונטחנים במקום. במכונת קפה אוטומטית ניתן להתאים את סוג הקפה הרצוי ולכוון את המשקאות בעוצמה, בכמות המשקה בכוס ובטמפ’ הנכונה והמתאימה. ניתן לבחור את סוג הקפה ובכמות רצויה מבין מגוון סוגי קפה שונים שגם נטחנים מפולי קפה טריים, היוצרים ארומה עשירה ומובחרת. כמו שמכינים קפה איכותי במטבח עם מכונת אספרסו נספרסו כך גם מכינים קפה איכותי במקומות מוסדיים עם מכונת קפה אוטומטית שמגיעה לדרגות גבוהות של קפה שמהם נהנים העובדים. 

מכונות קפה לעסקים 

אנו מציעים לכם חווית קפה עשירה, איכותית ובארומה מדהימה שתיקח אותכם למקומות אחרים. יש מגוון רחב של מכונות קפה לעסקים מקצועיות המופעלות בהפעלה פשוטה ומהירה להנאה מקסימלית וכך גם חווית הקפה המגיעה עימה. הדגש למצוינות וחווית הקפה הינם בראש סדר העדיפויות, תערובות הקפה המצוינות שמלוות יחד עם מכונת אספרסו נספרסו מדגישות את הארומה ואת חווית הקפה אותה תלגמו מהלגימה הראשונה. השימוש של מכונות קפה לעסקים חדשניות ואיכותיות בשילוב וליווי של שירות לקוחות מקצועי ואדיב יוצרים את החוויה האמיתית שלכם. תשומת הלב לפרטים הקטנים ניתן למצוא בכל מוצר ובכל מכונות קפה לעסקים, משלב הייצור של הקפה המשובח ועד לעיצוב הנוח והתפעול של המכונות. 

 

לקניית מכונת אספרסו של נספרסו לחצו כאן

מתלבטים איזה קפה לבחור?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי! רק אל תשכחו להרתיח את המים!

הבלוג שלנו

coffee, cafe, machine

מכונות קפה מקצועיות

espresso, machine, coffee

מכונות קפה טוחנות

coffee, coffee cup, porcelain

מכונות קפה ביתיות

coffee, coffee beans, roasted

פולי קפה

beverage, cappuccino, coffee

קפה טחון

קפסולות

עגלת קניות
There are no products in the cart!
המשך בקניה
0